Wymiary Banerów
A1 960×189 Przykład
A2 960×189 Przykład
A3 960×189 Przykład
A4 960×189 Przykład
A5 960×189 Przykład
A6 960×189 Przykład
B1 960×114 Przykład
C1 217×70 Przykład
C2 217×70 Przykład
C3 217×70 Przykład
C4 217×70 Przykład
C5 217×70 Przykład
C6 217×70 Przykład
D1 217×70 Przykład
D2 217×70 Przykład
D3 217×70 Przykład
D4 217×70 Przykład
D5 217×70 Przykład
D6 217×70 Przykład
D7 217×465 Przykład
T1 460×86 Przykład
T2 460×86 Przykład
T3 460×86 Przykład
8 Zalet Reklamy
Liczba użytkowników Internetu odnotowuje szybki wzrost na całym świecie,
a co ważniejsze wykorzystywany jest przez ludzi w każdym wieku, różnego pochodzenia, miejsca zamieszkania. Internet stał się głównym medium stosowanym do łączności, jest źródłem rozrywki w zasadzie zastępuje jej tradycyjne formy, dostarcza produkty promocyjne i informacyjne dla pozostałych mediów. Niektóre firmy przekonują się, że rozdawanie promocyjnych produktów, takich jak długopisy, wizytówki i kubki są zbyt kosztowne i w ostateczności przynoszą niewielkie wyniki sprzedażowe. Podobnie, tradycyjne formy marketingu – telewizja, radio, gazety, czasopisma itp., stają się przeszłością. Internet stał się również ważnym medium dla skutecznej reklamy i niektórzy przewidują, że reklama w sieci i marketing internetowy niedługo zastąpią swoje tradycyjne wydania w mediach takich jak telewizja, radio, gazety czy czasopisma. Przedstawiamy poniżej 8 głównych zalet reklamy internetowej w porównaniu z tradycyjną reklamą offline.
1. Większy zasięg reklamy
Reklama w Internecie pozwala na dotarcie do szerszej publiczności, ma dużo większy zasięg i to w skali globalnej, dzięki czemu twoje wysiłki związane
z promocją w Internecie trafiają do większej liczby użytkowników, a co za tym idzie osiągasz lepsze wyniki prowadzonych kampanii reklamowych.
2. Ukierunkowani odbiorcy reklamy internetowej
W porównaniu z reklamami funkcjonującymi w trybie offline, ich wydanie internetowe zawsze pozwala z większym prawdopodobieństwem dotrzeć do grupy docelowej, co pomaga w tworzeniu skuteczniejszych reklam, a kampanie stają się bardziej opłacalne i pozwalają na generowanie odpowiednich leadów.
3. Przystępna cena reklamy
Kolejną zaletą reklamy w sieci i marketingu internetowego jest znacznie bardziej przystępna cena w porównaniu z kosztami reklam tradycyjnych.
W Internecie można reklamować się z dużo mniejszymi nakładami finansowymi, a do tego trafiając do szerszego grona odbiorców o zróżnicowanym położeniu geograficznym.
4. Łatwość śledzenia i mierzenia konwersji reklamy
Mierzalność i łatwość śledzenia konwersji powoduje, że promocja w Internecie jest o cały krok milowy przed tradycyjnymi metodami reklamowymi. Istnieje cały zestaw narzędzi analitycznych, służących do pomiaru skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych, co pomaga w udoskonalaniu swoich metod i technik.
5. Szybkość uruchomienia kamapanii reklamowych
Reklama w sieci jest znacznie szybsza, niż ta funkcjonująca w trybie offline, przede wszystkim masz możliwość rozpoczęcia wysyłania reklam internetowych do szerszej publiczności w momencie rozpoczęcia kampanii reklamowej.
6. Informacyjność reklamy
W reklamie internetowej Reklamodawca jest w stanie przekazać więcej szczegółów na temat produktu skierowanego do odbiorców i to stosunkowo niskim kosztem. Większość kampanii reklamowych zawiera łącze do wybranej strony docelowej, gdzie użytkownicy mają możliwość uzyskania dodatkowych informacji o produkcie, o którym mowa w reklamie.
7. Łatwiejszy sposób zaangażowania odbiorców reklam
Skuteczna reklama sprawia, że łatwo sprowokować publiczność do interakcji
z reklamą i oferowanymi produktami. W wydaniu internetowym, jako Reklamodawca mamy możliwość uzyskania większej ilości informacji zwrotnych od publiczności, a tym samym poprawić jakość naszych reklam
i produktów w przyszłości.
8. Skuteczniejsze budowanie świadomości marki w Sieci
Każda forma reklamy i promocji pomaga w poprawie świadomości marki. Reklamy internetowe z racji większej możliwości interakcji użytkowników
z marką, w najlepszym przypadku wpływają na poprawę świadomości firmy, usług lub produktów.